nl
Inloggen


Inloggen Registreer
X

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Hier kan u al de algemene informatie terugvinden over verzenden, retourneren en betalen. 

Bij vragen kan u ons steeds contacteren via ons contactformulier. 
 

BETALEN

Hoe kan ik betalen in de webwinkel?

Betalen kan met een overschrijving, Bancontact, Maestro, Visa en Mastercard. Overschrijven kan op IBAN BE95 0014 5129 0758.

Bij afhaling kan u ook in de winkel betalen. 

Hoe kan ik betalen in de winkel?
Momenteel kan u bij Naturann cash betalen of via een bancontact app op uw telefoon of tablet. Er zijn meerdere bankautomaten in de straat.

Verzenden

Wij trachten de binnengekomen bestellingen te verzenden op dezelfde dag dat wij uw betaling hebben ontvangen, indien dit niet mogelijk is versturen wij de bestelling binnen de 2 werkdagen. Hou er rekening mee dat er rond feestdagen en tijdens actieperiodes een vertraging kan ontstaan. Wanneer uw bestelling verzonden is, ontvangt u een e-mail met een link naar de Bpost website waar u uw pakket kan volgen. 

Wat zijn de verzendkosten? 
Alle bijkomende kosten voor verzending worden vermeld voor u de bestelling bevestigd.  Verzending via bpost. 
België: 5,00 euro 
Nederland: 12,50 euro
Wanneer uw bestelling (excl. verzendkosten) 75 euro of meer bedraagt, dient u geen verzendkosten te betalen. 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
België verzending met bpost: 2 - 3 werkdagen na ontvangst van betaling
Nederland: 3-5 werkdagen na ontvangst van betaling

Niet thuis bij levering?
Niet thuis wanneer uw pakketje werd afgeleverd? Geen probleem, u krijgt een briefje in de bus waar u kan zien of het pakketje bij de buren of het postkantoor is afgeveleverd. 

Afhaling in de winkel 
Je bestelling wordt zo snel mogelijk klaargezet. Je ontvangt een email zodra je bestelling klaarstaat. U kan uw bestelling ophalen tijdens onze openingsuren of op afspraak. 

Beschadigde producten
Wij zorgen er steeds voor dat breekbare spullen goed beschermd worden vooraleer wij deze verzenden. Toch kan er nog steeds iets mislopen en kan een product beschadigd geraken tijdens de verzending. Indien dit gebeurd bij jou bestelling, brengt ons hiervan dan zo snel mogelijk (binnen de 7 werkdagen) van op de hoogte via naturann@hotmail.com en dan zoeken we samen naar een gepaste oplossing. 

Nazendingen
Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat een bepaald product niet meer op stock is. Je wordt hiervan per email verwittigd, met de nieuwe leveringstermijn. Mocht een product dat je bestelde niet meer voorradig zijn (door stockbreuk of beschadiging), wordt dit zo spoedig mogelijk nagezonden, uiteraard op kosten van Naturann. 
 

Retourneren

De Belgische wet op de handelspraktijken en de informatie en de bescherming van de consument van 14 juli 1991, laat de koper toe binnen de 14 werkdagen na ontvangst van het product de verkoper te informeren dat hij/zij van het verkoop afziet.

Als je (om welke reden dan ook) niet tevreden bent, kan je bestelde producten terugsturen binnen 14 werkdagen na ontvangst van je bestelling. Je bent zelf verantwoordelijk voor de kosten van de terugzending. De aankoopprijs van het product zal worden terugbetaald binnen twee weken na ontvangst van het teruggestuurde product.

Naturann kan teruggestuurde artikelen weigeren, niet of slechts gedeeltelijk terugbetalen wanneer de terugzending niet voldoende gefrankeerd werd, de terugstuur termijn verstreken is, de productverpakking beschadigd of verwijderd is, het product geopend of gebruikt is of het product niet teruggestuurd is in zijn originele verpakking.

Verwittig steeds op voorhand dat je een product wenst terug te sturen (naturann@hotmail.com). Stuur daarna het product in de originele verpakking voldoende gefrankeerd op naar: Naturann - Molenstraat 49, 2840 Reet (Rumst). Je kan hiervoor gebruikmaken van het Europees modelformulier voor terugroeping.

Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.